Duiken! - Reisverslag uit Golden Rock, Bonaire van Dennis Bresser - WaarBenJij.nu Duiken! - Reisverslag uit Golden Rock, Bonaire van Dennis Bresser - WaarBenJij.nu

Duiken!

Blijf op de hoogte en volg Dennis

22 Mei 2013 | Bonaire, Golden Rock

Hallo allemaal!

Het is weer lang geleden dat ik een verhaaltje heb geschreven. Ik was gebleven bij het halen van mijn duikcursus. Daar ben ik op een zaterdagmorgen mee begonnen (na een feestje op vrijdagavond haha). Gelukkig was de eerste dag nog niet zoveel duiken. Veel theorie. We hebben het zwembad overgeslagen en zijn meteen de zee in gegaan. Dat was in het begin wel even wennen, maar wel schitterend! Ik had alleen problemen met een oefening. Dat was het afzetten van het masker. Gelukkig kreeg ik (op zondadgochtend) een uurtje een prive-les van mijn duikinstructrice en toen was ik over die angst heen.

Afgelopen vrijdag heb ik mijn duikcursus definitief gehaald en dat moest natuurlijk gevierd worden. Daar kwam het Pinksterweekend goed van pas!

De eerste 2 avonden met pokeren had ik echt dik verloren. Maar dat heb ik de laatste keren al weer helemaal goed gemaakt! Een keer 105, 65 en 20 dollar winst! :D

Verder ben ik elke dinsdag- en donderdagavond op het voetbalveld te vinden. Heb helaas geen fatsoenlijke schoenen of kleding meegenomen dus ik kan niet mijn volledige potentie laten zien haha. Soms werkt het weer helaas niet mee, gisteren stonden we in de stromende regen te voetballen...

Met mijn opdracht gaat het goed, het schiet al lekker op. Heb alleen nog bedrijven nodig in de buurt die mij kunnen helpen: broederijen, voerfabrikanten e.d...

Dit was even een status-update vanuit de Caribbean. Hier is het nog elke dag goed weer, zo nu en dan een tropische bui. Elke dag rond de 30 graden. Hoe is het weer in Nederland? haha

Tot het volgende verslag!

Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Golden Rock

stage op St. Eustatius

stage van 3,5 maand op st. Eustatius.

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2013

St. kitts!

03 Juni 2013

ziekenhuisbezoek #2

22 Mei 2013

Duiken!

07 Mei 2013

laatste weken

19 April 2013

Week 2
Dennis

Actief sinds 02 April 2013
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 10793

Voorgaande reizen:

02 April 2013 - 31 December 2013

stage op St. Eustatius

Landen bezocht: